Contenu | Rechercher | Menus

Annonce

Si vous avez des soucis pour rester connecté, déconnectez-vous puis reconnectez-vous depuis ce lien en cochant la case
Me connecter automatiquement lors de mes prochaines visites.

À propos de l'équipe du forum.

#1 Le 19/01/2012, à 04:48

love2hate

Digitanks

J’étais perdu sur le net entrain de lire des "trucs" sur SOPA etc ... Et je tombe sur une new sympa un dev qui proteste en encouragent a pirater sont jeux .

“Today is Internet Blackout Day, in protest of SOPA. To do my small part in the protest I encourage everybody to pirate Digitanks for free,” said Rodriguez, as reported by Dealspwn.

“If this legislation passes then I won’t be able to make a living on the internet, so you may as well pirate my games.

"I’m not asking you to buy the game if you like it. Hell I’m not even asking you to play it. Just download it, and pass the word on to your friends. Already own Digitanks? Download it again, just for kicks.

"There is no DRM on the original version of Digitanks, so this is really just the install files from the game, same as you would get if you bought it.”

Bref au-delà du geste sympa et rigolo je vais sur le site et me rend compte qui a une version linux
digitanks   
PS y a une démo
PSS je ne vous encourage pas a "pirater" sont jeux, c'est plus  pour le faire découvrir et comme d'hab si tout le monde est déjà au courant my bad .

Edit les très très fort le Mr xD

Also for those Linux grognards who are about to say, “I can’t run Digitanks because I never run anything on my computer if the source code is not freely available to anybody!” You can hold your tongue because the source code for both platforms of Digitanks is now available on Github. It’s under a BSD license

digitanks-linux-version-open-source

Edit2 le jeux et sur desura  ... bon bah my bad je pensais avoir fait une trouvaille sad

Dernière modification par love2hate (Le 19/01/2012, à 04:59)


1984 was not supposed to be an instruction manual
Some "poor" wine screencast http://www.youtube.com/user/2m42hy/videos?view=0

Hors ligne